در کمیته تولید پراکنده مصوب شد؛

مذاکره با تشکل‌های صنعتی برای تامین برق از طریق توسعه ظرفیت‌های تولید پراکنده

دومین جلسه هیات رئیسه کمیته تخصصی تولید پراکنده بیست و ششم شهریور ماه تشکیل شد و برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های مختلف صنایع تولیدی به منظور معرفی ظرفیت‌های اجرایی و مشاوره‌ای این کمیته در دستور کار قرار گرفت.
مذاکره با تشکل‌های صنعتی برای تامین برق از طریق توسعه ظرفیت‌های تولید پراکنده
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۷/۱۰

در این جلسه بر اهمیت موضوع تولید پراکنده در تامین انرژی صنایع مختلف تاکید و تصریح شد که ضروری است در برگزاری این جلسات از ظرفیت‌های سندیکا استفاده شده و از اعضای تصمیم‌گیر انجمن‌ها و تشکل‌های فعال در حوزه صنایع آلومینیوم، گالوانیزه، معدن، پتروشیمی، فولاد، مس، نساجی و صنایع غذایی برای حضور در این جلسه دعوت به عمل آید. 

اهمیت و لزوم ارزیابی و صلاحیت‌سنجی فعالان حوزه تولیدپراکنده یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. بر این اساس مقرر شد پیگیری‌ها، مکاتبات و مذاکرات لازم به منظور انجام این ارزیابی‌ها با شرکت توانیر انجام شود. 

برگزاری نشست مشترکی با نمایندگان کارگزاری آگاه به منظور بررسی روش‌های تامین مالی پروژه‌های تولید پراکنده و نیز ایجاد درگاه پرسش و پاسخ به سوالات تخصصی حوزه تولید پراکنده و ایجاد امکان پاسخگویی مناسب به موضوعات مطرح شده از طریق این درگاه که ذیل سایت سندیکای صنعت برق ایران ایجاد می‌شود هم از دیگر مصوبات دومین نشست هیات رئیسه کمیته تولید پراکنده بودند.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.