برگزاری دوره آموزشی آشنایی با ابزارهای نوین مبادلات ارزی بی‌واسطه

سندیکای صنعت برق ایران با همکاری مرکز آموزش بازرگانی اقدام به برگزاری « کارگاه آموزشی آشنایی با ابزارهای نوین مبادلات ارزی بی‌واسطه » نموده است.
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با ابزارهای نوین مبادلات ارزی بی‌واسطه
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۶/۲۴

پرداخت‌های ارزی در حوزه تجارت آنلاین اهمیت زیادی دارند. این نوع از پرداخت‌های ارزی امکان فعالیت‌های بین‌المللی و ارتباطات جهانی را برای کاربران فراهم می‌کنند. پرداخت‌های ارزی، نگرانی‌های مربوط به محدودیت‌های ارزی را از بین می‌برند و امنیت تراکنش‌ها را تضمین می‌کنند. به همین منظور از شرکت‌های محترم دعوت می‌گردد با توجه به ظرفیت¬های محدود (20 نفر حضوری و آنلاین) و تعیین حد نصاب جهت هماهنگی ثبت‌نام جدول ذیل را تکمیل و به دبیرخانه سندیکا به آدرس ایمیل (info@ieis.ir) ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66570930 (داخلی110) و یا شماره همراه 09981541607(سرکار خانم حدادی) تماس حاصل فرمایند. لازم به ذکر است در پایان با توجه به مشارکت مرکز آموزش بازرگانی وزارت صمت در اجرای این دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهینامه مشترک سندیکا و این مرکز، اعطا خواهد شد.
* مشخصات برگزاری دوره
ـ مدرس دوره:
جناب آقای دکتر صادق صابری؛ مدیر مدرسه کسب و کار کریدور خدمات فناوری تا بازار ایرانیان
ـ سرفصل‌ها: ارز دیجیتال و آشنایی با بازی‌های کریپتویی تلگرامی، آشنایی با کیف پول و نگهداری رمزارزها و اتریوم، فرق بین بیت کوین و کوین، تبادلات مالی و ارزی، استفاده از درگاه‌های پرداخت رمز ارز و مزایا و معایب هر روش، معرفی صرافی های رمز ارزی مطرح در ایران، احراز هویت در صرافی های ایرانی، نحوه وام گرفتن در فضای رمز ارزها و ...
ـ زمان: 1403/07/05و 1403/07/12
ـ مکان: تهران، خ کارگر شمالی، روبروی پارک لاله، نبش کوچه همدان، پلاک 1204

 

مشاهده نامه و فرم ثبت نام

 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.