فراخوان دعوت به نشست شورای‌ سیاستگذاری روز فناوری جیتکس؛ 26 شهریور

نشست شورای سیاستگذاری روز فناوری جیتکس، توسط کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۹ صبح در سالن جلسات طبقه ششم ساختمان قدیم اتاق برگزار می‌شود.
فراخوان دعوت به نشست شورای‌ سیاستگذاری روز فناوری جیتکس؛ 26 شهریور
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۶/۲۱

دهمین همایش «روز فناوری ایران» که با همراهی کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران توسط فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری مرکز تجارت جهانی دبی، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و تشکل‌های صنعت فاوا، در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های نمایشگاه جیتکس گلوبال به عنوان پل ارتباطی دست‌اندرکاران فاوای ایران و جهان روز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳مطابق با روز سوم نمایشگاه جیتکس، در محل مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. 

روز فناوری ایران، بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات ایران با سایر کشورها به منظور معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی شرکت‌های ایرانی و معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری صنعت فاوای کشور، سال گذشته در نهمین دوره، میزبان ۹۰ شرکت خارجی و ۱۶۰ شرکت ایرانی بود که فرصتی مغتنم برای همتایابی و شبکه‌سازی تجاری مستقیم با مشتریان و مخاطبین بالقوه، ملاقات با صاحب‌نظران و همفکری با رهبران فناوری اطلاعات جهان بشمار می‌رود.

این گردهمایی در فضایی دوستانه برای توسعه کسب و کار، تقویت روابط تجاری در سطح بین‌الملل، آشنایی با دیدگاه‌های متفاوت تجاری در عرصه فناوری برگزار می‌شود و پلتفرمی برای مشارکت در بازارهای بین‌المللی و برندسازی منطقه‌ای و جهانی است. 

به همین منظور نشست شورای سیاستگذاری روز فناوری جیتکس، توسط کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۹ صبح در سالن جلسات طبقه ششم ساختمان قدیم اتاق برگزار می‌شود.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.