فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار-کیش

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار ۱۹ تا ۲۲ شهریور ماه با همکاری و حمایت وزارت ارتباطات، وزارت صمت، معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان منطقه آزاد کیش و سندیکای صنعت برق ایران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌گردد.
فراخوان ثبت‌نام در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار-کیش
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۵/۳۱

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار 19 تا 22 شهریور ماه با همکاری و حمایت وزارت ارتباطات، وزارت صمت، معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان منطقه آزاد کیش و سندیکای صنعت برق ایران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌گردد.

با توجه به اینکه شیوه ها و الزامات تامین برق پایدار یکی از اصلی ترین محورهای این نمایشگاه محسوب شده و این فرصت می‌تواند به فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت شرکت‌های عضو سندیکا جهت تسهیل این روند تبدیل شود.

از این رو سندیکا هماهنگی‌های لازم را به منظور پیش بینی کانترهایی برای حضور شرکت‌های محترم عضو در این رویداد بین‌المللی فراهم کرده است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام هماهنگی های لازم به منظور اخذ کانتر یا حضور در غرفه مستقل در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار با  شماره 3-66570930 داخلی 127(آقای مهندس نظریان) و داخلی 112( سرکار خانم کریمی) تماس حاصل فرمایند.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.