استعلام میانگین قیمت تجهیزات فهارس بهای فوق‌توزیع و انتقال برق (سه ماهه اول و دوم سال 1403)

سندیکا از شرکت‌های عضو درخواست کرده است قیمت تجهیزات مندرج در جداول پیوست در بازه زمانی سه ماهه اول و دوم سال 1403 مرتبط با حوزه فعالیت آن شرکت را حداکثر تا تاریخ 1403/07/13 به دبیرخانه سندیکا ارسال فرمایند.
استعلام میانگین قیمت تجهیزات فهارس بهای فوق‌توزیع و انتقال برق (سه ماهه اول و دوم سال 1403)
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۷/۰۳

در سال‌های اخیر مبنای محاسبه و تخصیص تعدیل قراردادهای میان بخش خصوصی و کارفرمایان دولتی، شاخص‌های آحاد بهای سازمان برنامه و بودجه کشور است. شاخص‌های مذکور بر اساس استعلام قیمت برخی از ردیف‌های فهارس بهای واحد پایه در رشته‌های مختلف استخراج شده و مبنای عمل قرار می‌گیرد.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته با شرکت توانیر مقرر شده است سندیکای صنعت برق در اخذ قیمت‌های رشته‌های مرتبط با صنعت برق مشارکت نموده و قیمت‌های اعلام شده از سوی این تشکل پس از تحلیل کارشناسی قیمت‌ها و اطلاعات دریافتی از شرکت‌های سازنده، پیمانکار و بازرگانی عضو (به‌عنوان تامین‌کنندگان کالا و خدمات صنعت برق کشور) در شاخص‌های تعدیل منتشر شده از سوی سازمان برنامه و بودجه مدنظر قرار گیرد. 

لذا خواهشمند است دستور فرمائید قیمت تجهیزات مندرج در جداول پیوست در بازه زمانی سه ماهه اول و دوم سال 1403 مرتبط با حوزه فعالیت آن شرکت را حداکثر تا تاریخ 1403/07/13 به دبیرخانه سندیکا ارسال فرمایند.

جداول پیوست


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.