بخشنامه جبرانی نرخ ارز تمدید نمی‌شود/ اعضا برای پیگیری قراردادهای خود با سندیکا مکاتبه کنند

براساس پیگیری‌های انجام شده به اطلاع اعضای محترم می‌رساند که سازمان برنامه و بودجه با توجه به تعداد محدود قراردادهای مشمول بخشنامه جبرانی نرخ ارز که از طریق شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای به توانیر گزارش شده‌اند، برنامه‌ای برای تمدید عمومی این بخشنامه ندارد.
بخشنامه جبرانی نرخ ارز تمدید نمی‌شود/ اعضا برای پیگیری قراردادهای خود با سندیکا مکاتبه کنند
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۷/۱۵

دستورالعمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل با شماره ۱۴۰۱/۲۶۸۳۰۹ به تاریخ اول شهریور ۱۴۰۱، تا پایان سال ۱۴۰۲ معتبر بود. با توجه به پیگیری برخی از اعضای سندیکا در رابطه با تمدید این بخشنامه، سندیکا موضوع را از شرکت توانیر، سازمان برنامه و بودجه و همچنین شورای عالی فنی پیگیری کرده است. 

براساس پیگیری‌های انجام شده به اطلاع اعضای محترم می‌رساند که سازمان برنامه و بودجه با توجه به تعداد محدود قراردادهای مشمول این بخشنامه که از طریق شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای به توانیر گزارش شده‌اند، برنامه‌ای برای تمدید عمومی این بخشنامه ندارد (به دلیل تولید هزینه برای دولت) لذا با اینگونه قراردادها به صورت موردی و براساس دستورالعمل نحوه درخواست تجدیدنظر در نرخ پیمان‌ها به شماره ۱۰۰/۴۷۷۰۷ به تاریخ ۱۳۸۹/۰۶/۲۷، برخورد خواهد شد. 

نکته بسیار مهم این است که لازم است واگذارنده کار نسبت به تعیین تکلیف تغییرات قرارداد قبل از ارسال موارد به توانیر و در نتیجه شورای عالی فنی، اقدام کرده باشد. بدیهی است در صورت وجود تغییرات غیرمجاز، این رسیدگی در ابتدا ابتر خواهد ماند. 

سندیکا به منظور رسیدگی بیشتر از اعضای محترم درخواست می‌کند که در صورت وجود قرارداد مشمول بخشنامه جبرانی نرخ ارز، مراتب را به صورت مکتوب به دبیرخانه سندیکا اعلام نما

 

دستورالعمل نحوه جبران آثار ناشی از افزایش قیمت ارز در پیمان‌های ریالی فاقد تعدیل


دستورالعمل نحوه درخواست تجدیدنظر در نرخ پیمان‌ها


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.