در دستور کار کمیته سازندگان دکل‌های فلزی قرار گرفت؛

تسهیل تامین مواد اولیه و نبشی‌های مورد نیاز دکل‌سازان

نشست هیات رئیسه کمیته تخصصی سازندگان دکل‌های فلزی چهارم تیرماه سال جاری به منظور بررسی مهمترین راهکارهای پیش رو جهت تسهیل تامین مواد اولیه و نبشی‌های مورد نیاز شرکت‌های فعال این حوزه در محل سندیکا برگزار شد.
تسهیل تامین مواد اولیه و نبشی‌های مورد نیاز دکل‌سازان
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

در ابتدای این جلسه گزارشی از بازدید نمایندگان کمیته از شرکت ذوب آهن اصفهان به منظور انجام بررسی‌های فنی در خصوص تامین و تولید نبشی‌های مورد نیاز دکل‌های فلزی (ST52) ارائه و مقرر شد با توجه به مکاتبات صورت گرفته با ذوب آهن اصفهان به منظور اعلام پیشنهادات تامین نبشی، پیگیریهای لازم به منظور اخذ پاسخ از این شرکت انجام شود. 

در ادامه به تامین بیلت‌های ST52 به عنوان یکی از روش‌های پیشنهادی شرکت ذوب آهن اصفهان اشاره و تاکید شد که ضروری است در مورد این موضوع نشست مشترکی بین شرکت فولاد ناب تبریز و نمایندگان کمیته برگزار شده و سایزها و ظرفیت‌های مورد نیاز سازندگان دکل‌های فلزی برای این شرکت‌ها تشریح و مشخص شود. البته پیشنهاد شد که کمیته مذاکره با سایر نوردکاران را نیز در دستور کار خود قرار دهد. 

یکی دیگر از موضوعات مطروحه در این جلسه نامه مدیرکل فنی و نظارت شبکه انتقال با موضوع «جلسه مشترک سازندگان دکل‌های تلسکوپی فلزی و بتنی»، بود قرار بر این گذاشته شد که نتایج جمع‌بندی شده در خصوص این موضوع در نشست مشترک کمیته‌های سازندگان دکل‌های فلزی و مهندسین مشاور، در اختیار شرکت توانیر قرار گیرد. 

اعضای هیات رییسه کمیته سازندگان دکل‌های فلزی همچنین تصمیم‌گیری در خصوص حذف وندور توانیر در این زمینه را به برگزاری نشست مشترک با این شرکت موکول کرده و آقایان فرزبود و فارسی را به عنوان نمایندگان کمیته برای حضور در جلسه مذکور تعیین کردند.


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.