در دومین کنگره سراسری برند ملی صورت گرفت؛

کسب تندیس برند ملی و سفیر اقتصاد توسط گروه صنعت رایان پارس

گروه صنعت رایان پارس به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی بازرگانی در زمینه باتری‌های سیلد لید اسید (VRLA) در دومین کنگره سراسری برند ملی، موفق به کسب تندیس برند ملی و سفیر اقتصاد ایران شد.
کسب تندیس برند ملی و سفیر اقتصاد توسط گروه صنعت رایان پارس
تاریخ : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹

دومین کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی و اولین مجمع ملی دیپلماسی برند با هدف معرفی برترین بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره‌های ارزش جهانی و هم چنین تقویت برندسازی ملی، ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور جمع کثیری از بزرگان اقتصادی و سیاسی برگزار شد. 

گروه صنعت رایان پارس به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی بازرگانی در زمینه باتری‌های سیلد لید اسید (VRLA) توانست پس از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده و با توجه به فعالیت‌های گسترده انجام شده در زمینه برندسازی در حوزه های B۲B و B۲G تندیس برند ملی و سفیر اقتصاد ایران را با موفقیت کسب کند. 

امیرکیوان طیبی به نمایندگی از گروه صنعت رایان پارس به این مجمع ارزشمند دعوت شده و پس از کسب تندیس، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت. 

گروه صنعت رایان پارس در تلاش است با افزایش تمرکز به تولید برپایه کیفیت و سلامت محصولات، نقش بسزایی را در رشد و پیشرفت حوزه ارتباطی، مخابراتی و صنعتی کشور ایفا کند. اخذ این تندیس گرانبها نشانه صحت و اعتبار عملکرد این شرکت است. 






امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.