این دوره آموزشی در مرکز آموزش بازرگانی و با همکاری سندیکای صنعت برق برگزار شد.
این دوره آموزشی که در 3 جلسه 4 ساعته به مدت 12 ساعت توسط علی مریخ نژاد اصل؛ دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازرگانی و مدرس دوره های آموزشیMBA وDBA دانشگاه تهران و مدرسه کسب و کار ماهان و .../اکبر هاشمزاده؛ مولف کتاب پژوهشی مجموعه قوانین حمایت از کالای ایرانی و.../میلاد تاروردی؛ دکترای مدیریت کسب و کار گرایش تحول دیجیتال و بنیانگذار و مدیرعامل مرکز توسعه کسب و کار میم،مشاور دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال برندینگ بیش از 40 برند برگزار گردید.
مطالب ارائه شده: جایگاه بازاریابی و فروش در بازارهای مختلف از B2C تا B2G/ تجزیه و تحلیل محیط و رقبا/ تاثیر تحقیقات بازار بر بازاریابی و فروش/ شناسایی کانالهای ارتباطات بازاریابی موثر در این صنعت/ مدلها و ابزارهای کاربردی مارکتینگ در بازارهای B2G/ آشنایی با کلیات قوانین حاکم بر بازارB2G/ بررسی قانون مناقصات حاکم بر بازارB2G/ قوانین محدود کننده و تاثیرگذار در بازار B2G/اصول کلی قرادادهای دولتی و تاثیر آن بر نحوه بازاریابیB2G / ساخت اکانت سازمانی تکمیل پروفایل سازمانی و دیپارتمانی، بایدها و نبایدهای لینک دین/ برندسازی در لینک دین/ نحوه جذب و استخدام و کاریابی برای سازمانها در لینکدین/ بازاریابی بینالمللی در لینکدین/ ایجاد و مدیریت گروههای تخصصی در لینکدین / انتشار محتوا در لینکدین ارتباط گیری و شبکه سازی در لینکدین / ابزارها و امکانات در لینکدین و ...