کارگاه تخصصی بازاریابی در صنعت برق (از لینکدین تا B2G)» دیروز سهشنبه 21 آذر با ارائه دکتر رضا اسدی؛ مشاور بین المللی توسعه کسب و کار از کشور آلمان در محل سندیکای صنعت برق، به صورت حضوری و آنلاین به شرح سرفصل های ذیل برگزار شد.
ـ تفاوت راهکارهای برندینگ و مارکتینگ در فروش B2C,B2B,B2G
ـ ابزارها و استراتژیهای بازاریابی در صنعت برق
ـ بررسی استراتژیهای بازاریابی شرکتهای برجسته صنعت برق در دنیا (Case Study)
ـ نقش لینکدین و شبکه های اجتماعی در بازاریابی شرکتی
ـ 15 راهکار مهم در بازاریابی شرکتی با لینکدین