دومین کنفرانس بین المللی برند سبز با برنامه هایی همچون حضور سخنرانان ملی و بین المللی، برگزاری کارگاهها و پنلهای تخصصی، ارایه مقالات برگزیده، تقدیر شایسته از برند های سبز، برگزاری نمایشگاه جانبی در اسفند ماه سال جاری برگزار می گردد.
محورهای کنفرانس:
راهبردهای توسعه دانش برند سبزدر عرصه بین المللی
نقش برند سازی در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایران
راهکارهای خلق ، پایداری و ارتقاء برند سبز با رویکرد انطباق با معیارهای بین المللی
هویت سازی برند سبز و نقش آن در توسعه جایگاه برند معتبر و بین المللی
راهبرد های حقوقی و مالکیت معنوی در توسعه برند ها
شناسایی ، ارزشگذاری سنجش مادی و معنوی برند در حوزه زیست محیطی
اهداف کنفرانس:
ارتقاء، توسعه و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز
تعامل پژوهشگران و متخصصین حوزه برند در راستای تبادل تجارت پیرامون توسعه و بکارگیری
تکنیک های برند سازی سبز
تبیین چالشها و راهکارهای برند سازی سبز
ایجاد پشتوانه ساختاری ، علمی ، پژوهشی و بین المللی برای فرهنگ سازی برند سبز
کمک به توسعه پایدار صادرات در حوزه تولید محصوالت و خدمات سبز
تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمانها و تشکل های زیست محیطی به امر برندسازی سبز
سخنرانان داخلی و بین المللی، برگزاری پنل های تخصصی و کارگاهای آموزشی و کاربردی
سخنرانان بین المللی :ارایه تجارب موفق و مورد کاوی) دو مورد برند بین المللی و دو مورد برند ایرانی(
نشست مطبوعاتی، برگزاری نمایشگاه تخصصی جانبی ، ارایه مقاالت برگزیده
امکان ارتباط موثر مشارکت کنندگان داخلی و بین المللی برای تعامالت و همکاریهای تجاری دو جانبه
رو نمایی از استارتابهای زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی وامضاء تفاهم نامه شبکه بانکی برای اعطاء تسهیالت
معرفی و تقدیر شایسته از برندهای سبز و برندهای حامی محیط زیست و امضاءپروتکلهای پژوهشی
تجلیل از افراد حقیقی و حقوقی الگوساز در راستای حمایت از زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی