فراخوان برگزاری چهارمین جشنواره یکصد واحد مشتری مدار؛ 20 اسفند 1402

چهارمین جشنواره یکصد واحد مشتری مدار، 20 اسفند ماه در مرکز همایش صدا و سیما برگزار می شود.
فراخوان برگزاری چهارمین جشنواره یکصد واحد مشتری مدار؛ 20 اسفند 1402
تاریخ : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

در راستای حمایت و رضایت از حقوق مصرف‌کننده، همانند دیگر مسائل اقتصادی می بایست روندی اصولی و سازوکاری متناسب با اهداف تعیین شده درنظر گرفته شود که نقش هدایت‌گر و متقابل مصرف‌کننده و تولید کننده تعریف شود و از سیاست های غیراصولی که نه تنها وضع مصرف کنندگان را بهبود نداده بلکه به شیوه‌های مختلف از جمله تولید کالاهای بی‌کیفیت و نامرغوب، ایجاد الگوی مصرف غلط، افزایش آلودگی، ایجاد بی اعتمادی به بازار داخلی و ...  مصرف کننده را در شرایطی بس ناگوارتر از سابق رها کرده است، جلوگیری شود.

در این رابطه درک دقیق حقوق مصرف کننده و رضایتمندی مشتری مستلزم این است که ابتدا باید از کالا و مصرف کننده تعریفی درست و نزدیک به واقع داشته باشیم و در کنار آن ضمن شناسایی دقیق و صریح حقوق مصرف کننده، راهکارهای اصولی در جهت تحقیق آن در پیش گرفته شود.

از همین رو مجمع مدیران ایران در نظر دارد چهارمین دوره جشنواره ملی 100 واحد مشتری مدار را با رویکرد معرفی و تجلیل از بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی کشور با حمایت نهادها، سازمانهای دولتی، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط در اسفند ماه سال جاری برگزار کند. 

بر اساس مصوبات شورای عالی سیاستگذاری، در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی مراسم را احراز نمایند، در قالب اعطای لوح زرین مشتری مداری تقدیر و قدردانی خواهد شد. 

اهداف و رویکردها

1- مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری 
2- آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی
3- تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان
4- بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان 
5- راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری 
6- سازمان دهی مناسب بازار های عرضه و تقاضا  براساس رقابت بنگاه‌های تجاری 
7- بررسی چالش های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان  و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان 
8- شناخت و بررسی چالش های کسب و کار
9- ارائه راهکارهای عملی در جهت به کارگیری عوامل موثر بر میزان نگهداری مشتریان
10- نقش کلیدی و پیادهسازی و رعایت  CRM در اصول مدیریت ارتباط با مشتری
11- ارائه راهکارهای ایجاد ثبات قیمت و حذف واسطهگری در جلب رضایت مشتری
12- مقایسه میزان رضایت مشتری از رقبا
13- توسعه خدمات و محصولات مطابق با نیازهای مشتری
14- تعیین اولویت ها بر اساس اهداف اصلی رضایتمندی مشتریان

تاریخ برگزاری: 20 اسفند ماه سال 1402       
مکان: مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما

جهت کسب اطلاعات بیشتر  با خانم شاهسوند با شماره 09219670595 تماس حاصل فرمایید. 


امتیاز دهید :


ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر

فصلنامه ستبران

آرشیو

طراحی سایت از پارسیان مهر

© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سندیکای صنعت برق ایران است.