سازمان تامین اجتماعی با هدف سهولت در ارائه خدمات و رفاه بیشتر مخاطبان و کاهش تردد در مراکز اجرایی، بیشتر خدمات این سازمان را به صورت غیرحضوری ارائه میدهد.
سازمان تامین اجتماعی با هدف سهولت در ارائه خدمات و رفاه بیشتر مخاطبان و کاهش تردد در مراکز اجرایی، بیشتر خدمات این سازمان را به صورت غیرحضوری ارائه میدهد. این خدمات به شرح زیر است:
1.
اپلیکیشن موبایل تامین اجتماعی من
2.
ارائه خدمات غیر حضوری از طریق بستر USSD (دولت همراه) با شماره #1420*4*
3.
استعلام اعتبار دفترچه درمان
4.
سامانه خدمات غیر حضوری Eservices
5.
نوبت دهی غیرحضوری شعب
6.
نوبت دهی غیر حضوری مراکز درمانی
7.
اپلیکیشن همراه سلامت تامین اجتماعی "هستا"
8.
نسخه الکترونیک
9.
پورتال درمان
10.
نوبت دهی کمیسیون پزشکی
11.
سامانه ارتباطات مردمی CRM
12.
سامانه ثبت اسناد خزانه اسلامی
13.
امهال حق بیمه رانندگان حمل و نقل درون شهری و بین شهری
14.
پیاده سازی سرویس بروز رسانی پایگاه برخط اطلاعات بیمه شدگان درمان کشور
15.
پیاده سازی سرویس استحقاق سنجی بیمه سلامت
16.
تحویل دفترچه درمانی با وضعیت ثبت درخواست صدور/ تجدید به متقاضی
17.
پیاده سازی سرویس غیر حضوری نام نویسی اولیه بیمه شده توسط کارفرما
18.
توسعه سامانه CRM
19.
پیاده سازی سامانه سیستم های خبره محاسبات بیمهای
20.
پیاده سازی کامل سیستم بیمه متمرکز و خدمات الکترونیک
21.
پیاده سازی آرشیو الکترونیکی اسناد پرونده (شعب یک تا 5 و ممتاز کل کشور)
22.
سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)
23.
استقرار سکوی تبادل اطلاعات (OpenAPI)
24.
پیاده سازی نظام مدیریت مستندات (DMS)
25.
استقرار سیستم اطلاعاتی جغرافیایی GIS
پیوست