یک پژوهش علمی در نظر دارد با بررسی نتایج پرسشنامهای که برای جامعه آماری شرکتهای کوچک و متوسط فعال در صنعت برق کشور تهیه شده است، به بررسی "نقش تاکتیکهای نفوذ استفاده شده توسط فروشندگان بر جلب اعتماد خریدار و نهایتا جلب تصمیم خرید ایشان" بپردازد.
مخاطب پرسشنامه مذکور مدیران، کارشناسان تدارکات، بازرگانی یا خرید شرکتهای عضو سندیکای صنعت برق ایران هستند که بنا بر اقتضای شغلی با فروشندگان شرکتهای تامینکننده در تعامل بوده و بر تصمیم نهایی خرید تاثیرگذار هستند. لذا از شرکتهای عضو درخواست میگردد برای کمک به انجام هر چه دقیقتر پژوهش فوق، در صورت امکان لینک مربوطه را برای همکاران مرتبط در سازمان که دارای چنین مسئولیتی هستند، ارسال فرمایند.
این پرسشنامه که حاوی 55 سوال بوده به صورت گزینهای و براساس طیف لیکرت هفتتایی تنظیم شده است و حداکثر ۳۰ دقیقه از زمان پاسخدهنده را خواهد گرفت.
ضمن تشکر صمیمانه از مشارکت ارزشمندتان در تکمیل پرسشنامه، یادآوری میگردد نظرات آن سرور گرامی فقط به منظور اهداف تحقیقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پاسخ دهندگان گرامی بعد از کلیک بر روی لینک زیر ، با انتخاب گزینه [NEXT]، به سوالات پاسخ دهند.
yun.ir/2tum12